Subject: Sideprojekti kooskõlastamine - Kurna-Tuhala tee
From: "Toro Kristjan" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 13:14:01 +0300

Tere

Vastavalt Telia tellimusele koostab AS Connecto Eesti „11115 Kurna-Tuhala
tee sidekaevu asendamine“ tööprojekti.

Kooskõlastustaotlus ja projekti materjalid on manuses

Palume Transpordiameti kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5360 2611

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.